۱۳ دی ۱۳۹۳، ۸:۵۱

«روباه» به ارمنستان می‌رود/ آماده‌شدن برای نمایش در فجر

«روباه» به ارمنستان می‌رود/ آماده‌شدن برای نمایش در فجر

محسن دارسنج از پایان فیلمبردای «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی تا 10 روز دیگر در تهران و گرفتن چند سکانس در ارمنستان خبرداد.

محسن دارسنج چهره‌پرداز سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا 10 روز دیگر فیلمبرداری «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی در تهران به پایان می رسد، گفت: در حال حاضر بازیگران اصلی این فیلم از جمله آرش مجیدی، جلال فاطمی، حمید گودرزی و مرجان شیرمحمدی جلوی دوربین رفته اند و مشغول فیلمبرداری سکانس های خیابانی «روباه» هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فلمبرداری به زودی در تهران به پایان می رسد و گروه برای گرفتن برخی از سکانس ها برای 4 روز به ارمنستان می رود.

دارسنج با تاکید بر اینکه «روباه» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می رسد، گفت: «روباه» یک داستان رئال دارد به همین دلیل شخصیت های فیلم نیز از یک گریم ساده و بدون پیچیدگی برخوردارند. البته چند شخصیت اصلی فیلم نیازمند تغییرات بیشتری در چهره بودند که از آن جمله می توان به گریم متفاوت بابک حمیدیان اشاره کرد.

حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی از جمله بازیگران «روباه» هستند.

این فیلم از سوی هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر به بخش سودای سیمرغ راه یافته است. سال گذشته نیز افخمی با فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در جشنواره فجر شرکت داشت و سیمرغ هم گرفت.

کد خبر 2453626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha